Wednesday, October 21, 2009

duatigahari

duatigahari ini saya begitu emosional. emosional dengan diri sendiri. rutin harian dibereskan seperti hari biasa dan lebihan masa hanya melayan emosi diri saya.

emosi - asal perkataan daripada perkataan Greek 'emovere', bermaksud 'untuk keluar'. Maka, emosi ditonjolkan sebagai satu bentuk bagi memenuhi kepuasan seseorang.
*selingan*

saya terasa ingin mewarna gambar. saya telah membeli pensel warna dan juga magic ink untuk saya mewarnakan gambar yang telah saya print outkan daripada internet. jika ada yang pandai membaca dari hasil coulouring saya sudah pasti dia tahu apa sebenarnya yang saya rasa dan fikir ketika itu (ini). itu cerita semalam. hari ini tiada beza juga, mewarna menjadi terapi minda untuk menenangkan apa yg bilau didalamnya sekian lama - tiada solusi ketika ini.

0 kritikan: