Wednesday, October 21, 2009

kuch kuch hota hai

saya bukan;ah peminat yang die hard seperti orang lain (kawan kawan saya). tapi baru baru ini terasa sekali untuk menonton filem yang pernah top satu ketika dulu. di mana mana orang menyebut akan filem ini. bahkan kakak saya ketika itu di us bercerita betapa hebatnye marketing filem itu disana. hebat betul mereka ini. bole tabik springla.
di office tadi berborak dengan rakan sepejabat (hindi movie die hard fan). satu filem ke satu filem dikirainya. oh saya sering diketawakan kerana kebodohan untuk menghafal nama nama hero dan heroin filem hindi. bukan itu saja, nama filem pun saya gagal menghafalnya. bagi saya tak penting maka saya tak amik kesah. untuk menonton filem mentioned sekali lagi, saya telah membeli vcd di speedy video di alamanda. ulang sekalai lagi saya bukan die hard fan hindi film. harap maklum!

0 kritikan: